in

Opakowania ekologiczne – dlaczego warto wprowadzić je do swojej firmy?

Opakowania ekologiczne - dlaczego warto wprowadzić je do swojej firmy?

Opakowania ekologiczne to nie inaczej jak pudełka stworzone w sposób przyjazny dla otaczającego nas środowiska. Dlaczego warto wdrożyć je do firmy i jakie korzyści bedą z tego płynąc? Na te pytania odpowiemy właśnie w tym artykule.

Opakowania kartonowe – królem na rynku

Jak wiadomo opakowania i pudełka chronią zawartość paczki, która zostanie wysłana do klienta. Muszą być one zatem lekkie i trwałe tak, aby produkt nie dotarł do odbiorcy uszkodzony, dlatego w dobie rozwijającego się biznesu wysyłkowego najczęściej do transportu używa się opakowań kartonowych. Dlaczego? Bo można je łatwo przewozić i składować. To główne zadanie takich pudełek, ale nie jedyne. Poza praktycznymi walorami opakowania kartonowe są ekologiczne i pełnią funkcje reklamową dla danej firmy czy marki. Warto wiedzieć też, że takie pudełka są stworzone z pulpy drzewnej, która powstaje z recyklingu. 

Opakowania ekologiczne to już konieczność

Dlaczego piszemy o konieczności posiadania ekologicznych opakowań? Ponieważ społeczeństwo nie tylko w Polsce, ale na całym świecie jest coraz bardziej świadome. Dbanie o środowisko naturalne to już nie tylko moda, ale troska i chęć utrzymania otoczenia w dobrym stanie, dlatego coraz więcej klientów zwraca uwagę w co i jak jest zapakowany produkt, który kupił. Wiele razy można spotkać się z paczką, która nie tylko jest ogromnych rozmiarów, a produkt mały, ale również z toną plastikowej foli. W dobie nacisku na zero waste i ekologię taka sytuacja nie jest pożądana,a więc firmy, które nie sprostają oczekiwań potencjalnych klientów mogą być zagrożone. 

Opakowania ekologiczne to wizerunek firmy

Zastanawiasz się dlaczego kartonowe opakowania mogą wpływać na wizerunek firmy? Takie ekologiczne opakowania wyglądają estetycznie, ale także oryginalnie. Wiele producentów takich opakowań dają możliwość stworzenia spersonalizowanych pudełek z logo marki czy zrobienia ich w różnych kolorach czy ciekawych wzorach. Klient nie tylko dostanie ekologiczny pakunek ale i taki, który ładnie wygląda. W taki sposób dana firma może zbudować pozytywny wizerunek i stworzyć więź między klientem, który później będzie chciał wrócić i dokonać ponownego zakupu. 

Jeśli więc chcesz, aby twoja firma zaczęła zarabiać więcej i miała dobry wizerunek wśród potencjalnych klientów warto spełniać ich oczekiwania. Zadbaj o to, aby wysyłane paczki były eco i miały wyróżniający się design. Klient choć myśli o dobru środowiska to jednak „je” oczami, dlatego kolorowe i ciekawie zaprojektowane opakowanie kartonowe może przyczynić się do wzrostu dochodu. 

Artykuł powstał przy współpracy z Packhelp

Pudełka z logo - po co brandować opakowanie?

Pudełka z logo – po co brandować opakowanie?

Kreatywne opakowania - wyróżnij się na rynku

Kreatywne opakowania – wyróżnij się na rynku