Tarot Online

Pudełka z logo – po co brandować opakowanie?

Niniejszy artykuł pod tytułem Jak się ubierać modnie i tanio? nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Jak się ubierać modnie i tanio? należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Szare opakowania kartonowe już dawno wyszły z mody. Przesyłka od kuriera zawsze trafia w ręce odbiorcy, a pierwsze wrażenie, które zrobi paczka jest istotnym elementem budowania wizerunku marki. Dlaczego warto posiadać pudełka z logo? Jaki wpływ obrandowane opakowanie ma na klienta? Tego wszystkiego dowiesz się właśnie w tym artykule.

Zastanawiałeś się może dlaczego duże i rozpoznawalne firmy mają oznakowane swoim logo opakowanie? Bo to tak naprawdę jedyny kanał marketingowy, który zawsze dotrze do klienta. Już od dawna potencjalni klienci nie zwracają uwagi na postawione billboardy, reklamy w gazecie czy w telewizji bo są inne łatwiejsze i ciekawsze środki komunikacji między firmą, a odbiorcą. Jednym z nich jest właśnie opakowanie, które zawsze przy odbiorze paczki zostanie dobrze oglądnięte. Oto 3 powodu dla których warto posiadać pudełka z logo. 

Wzmocnij siłę swojej marki

Jeśli nie planujesz wdrożyć żadnych niestandardowych sposobów marketingowych to nie możesz jednak zapominać o komunikacji marki z klientem. W 21 wieku każda firma walczy o uwagę klienta nie tylko jakością usług, ale i logotypem. Dlatego w tym świecie jest tak ważne, aby opakowanie było odzwierciedleniem twojej firmy. Nawiązywało do stylu i wykorzystywało czcionki czy barwy to bardzo ważne jeśli chcesz, aby komunikat był jasny i przejrzysty dla potencjalnego klienta.  Zadbaj o jego spójność z twoją firmą i nie pozwól, aby pudełko do wysyłki było przypadkowe.  Pamiętaj, że na rynku jest coraz więcej komunikantów, a odbiorca ma coraz mniej czasu na ich analizę, więc pierwsze wrażenie robi się tylko raz.

Pudełka z logo – wyróżnij się na rynku

W dobie rozwijającego się interesu wysyłkowego zwykłe opakowania są już passe. W żadnym wypadku nie zachęcają one do kolejnego zakupu i nie są wstanie być zapamiętane, bo kto by pamiętał o nic nie znaczącej oprawie produktu. Jednak jeśli jest one kolorowe, przyciągające uwagę i obrandowane to osoba, która odbierze paczkę musi jeszcze wrócić do domu przez całe miasto, a więc jest duże prawdopodobieństwo, że taka reklama marki dotrze do większej ilości odbiorców. 

Pudełko z logo – zatrzymaj klienta na dłużej

Pamiętaj, aby twoje opakowanie było estetyczne i wyróżniające. Dlaczego? Takie pudełka rzadziej trafiają do śmietnika. Klient zawsze znajdzie drugie zastosowanie jeśli spodoba mu się wzór i kolor, albo choćby jakiś ciekawy napis związany z twoją marką. Wystarczy, że takie opakowanie postawi na półce z książkami, a będzie to podświadomy przekaz reklamowy. Zawsze, gdy spojrzy będzie sobie przypominał o pozytywnym odczuciu twojej marki i całkiem możliwe, że dokona jeszcze raz zakupu w twoim sklepie.